• Har I fået ny mail, telefon, CVR-nummer eller kontaktperson?
  • Skal I have ekstra hjælp til at booke afhentning og bestille materialer?
  • Savner I penge for flasker og dåser?
  • Er chaufføren ikke kommet som aftalt?
  • Mangler I en følgeseddel?

Vores hjemmeside giver mange svar, gør det let at få hentet tomme flasker og dåser og skaffe udstyr til at opbevare dem i. Nogle gange vil I måske bare gerne tale med et menneske eller har spørgsmål, der kræver dialog.

Så ringer I til Kundeservice. Vi kan med det samme finde jeres oplysninger, når I er tilmeldt Dansk Retursystem, og vi gør vores bedste for at hjælpe med en hurtig og smidig løsning på den situation, I står i.

Er I nye i pantsystemet og overvejer, om det kan betale sig at samarbejde med Dansk Retursystem, kan vi også rådgive om den bedste løsning og økonomien bag.

Hjælp hos Kundeservice er gratis.